Klantenservice

Lees hieronder het antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je nog een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

1. Naar welke landen verzenden jullie?

In principe leveren wij alleen in Nederland. Wil je toch graag iets bestellen vanuit een ander land, neem dan even contact met ons op. We kijken graag wat de mogelijkheden zijn.

2. Ik zie als optie alleen "Afhalen" staan. Kunnen jullie ook bezorgen?

Bezorging van onze meubels is zeker mogelijk. Bezorgkosten zijn echter afhankelijk van het gekozen meubel en de afstand tot jouw woonplaats. Wil je je nieuwe meubel thuis laten bezorgen? Neem dan even contact met ons op, zodat wij je de beste prijs kunnen geven.

3. Kan ik een bestelling retour zenden?

Als je het meubel bij nader inzien toch niet wilt houden, dan heb je het recht om het meubel zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retour te zenden. Het meubel moet dan uiteraard ongebruikt en in onbeschadigde staat zijn. Je ontvangt dan binnen 30 dagen het gehele aankoopbedrag retour. De (eventuele) verzendkosten zijn wel voor jouw eigen rekening. Voordat je het product naar ons terug stuurt, moet je wel eerst contact met ons opnemen. Wij kunnen dan zorgen dat het proces zo efficiënt mogelijk afgehandeld kan worden.

Meubels die speciaal voor jou op maat zijn vervaardigd, kunnen niet retour gestuurd worden.

Winkelmand

Zoek jouw meubel

Vragen? Bel of mail ons!

T: 06-42074005
E: info@cedgemeubel.nl

0

Uw winkelwagen