06 42 07 40 05 info@cedgemeubel.nl | Laagste prijsgarantie Unieke meubels Gratis levering TV dressoirs Bijna alles uit voorraad leverbaar

Klantenservice

Lees hieronder het antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je nog een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

1. Naar welke landen verzenden jullie?

In principe leveren wij alleen in Nederland. Wil je toch graag iets bestellen vanuit een ander land, neem dan even contact met ons op. We kijken graag wat de mogelijkheden zijn.

2. Ik zie als optie alleen "Afhalen" staan. Kunnen jullie ook bezorgen?

Bezorging van onze meubels is zeker mogelijk. Bezorgkosten zijn echter afhankelijk van het gekozen meubel en de afstand tot jouw woonplaats. Wil je je nieuwe meubel thuis laten bezorgen? Neem dan even contact met ons op, zodat wij je de beste prijs kunnen geven.

3. Kan ik een bestelling retour zenden?

Als je het meubel bij nader inzien toch niet wilt houden, dan heb je het recht om het meubel zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retour te zenden. Het meubel moet dan uiteraard ongebruikt en in onbeschadigde staat zijn. Je ontvangt dan binnen 30 dagen het gehele aankoopbedrag retour. De (eventuele) verzendkosten zijn wel voor jouw eigen rekening. Voordat je het product naar ons terug stuurt, moet je wel eerst contact met ons opnemen. Wij kunnen dan zorgen dat het proces zo efficiënt mogelijk afgehandeld kan worden.

Meubels die speciaal voor jou op maat zijn vervaardigd, kunnen niet retour gestuurd worden.

4. Hoe plaats ik een bestelling?

Wil je een bestelling bij ons plaatsen, dan is dat zo geregeld! Klik op het meubel waar je interesse in hebt. Plaats het meubel in de winkelmand. Je kunt er voor kiezen om verder te winkelen of de winkelmand te bekijken. Daarna heb je de mogelijkheid om te laten bezorgen of af te halen. Alleen nog even je factuurgegevens en de gewenste betaling invullen en dan heb je je bestelling geplaatst!

Zodra je bestelling bij ons is aangekomen, ontvang je een orderbevestiging. Als je nieuwe meubel op voorraad is, zal de bezorger binnen enkele dagen contact opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Mocht je nieuwe meubel niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact op om de verwachte leverdatum door te geven. Als je meubel weer op voorraad is, neemt de bezorger contact met je op om de bezorgafspraak in te plannen.

Wil je onze meubels liever eerst bekijken en ervaren? Dan kan op afspraak in onze eigen showroom. Ook kun je een groot deel van onze collectie bij Plein5 in Ingen bezichtigen.

5. Is het artikel op voorraad?

Bijna alle artikelen zijn op voorraad. Artikelen die niet voorradig zijn, kunnen ook (gewoon of alsnog) in de winkelmand worden geplaatst. Er staat dan bij het artikel wanneer deze weer op voorraad wordt verwacht en deze beschikbaar is via nabestelling.

6. Is het artikel op voorraad?

Bijna alle artikelen zijn op voorraad. Artikelen die niet voorradig zijn, kunnen ook (gewoon of alsnog) in de winkelmand worden geplaatst. Er staat dan bij het artikel wanneer deze weer op voorraad wordt verwacht en deze beschikbaar is via nabestelling.

7. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil een wijziging doorgeven!

Indien je reeds een bestelling hebt geplaatst, maar een wijziging door wilt geven, kun je jouw wijziging doorgeven door te bellen naar 06-42074005 of te mailen naar info@cedgemeubel.nl.

8. Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Zodra jouw bestelling is geplaatst, ontvang je een e-mail, met daarin de bevestiging van jouw bestelling. De bezorgdienst zal binnen enkele dagen contact opnemen om de bezorgafspraak in te plannen.

9. Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Mocht je geen bevestiging van jouw bestelling op de mail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op door te bellen naar 06-42074005 of te mailen naar info@cedgemeubel.nl.

10. Wat zijn de bezorgkosten

Onze tv meubels worden gratis (in Nederland) geleverd. Bestel je een ander soort meubel, rekenen wij €50,- (in Nederland) bezorgkosten.

11. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat kan zeker! Kies tijdens het bestellen voor ‘afhalen’ in plaats van ‘verzending’.

11. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Jouw bestelling wordt in de regel binnen 7 dagen geleverd, afhankelijk van de planning van de transporteur.

12. Bezorgen jullie ook op zaterdag?

Wij bezorgen in overleg ook op zaterdag. Neem contact met ons op door te bellen naar 06-42074005 of te mailen naar info@cedgemeubel.nl.

13. Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via:

  • Ideal
  • Overschrijving (jouw bestelling wordt geleverd wanneer de betaling is ontvangen)
  • Contant bij aflevering
  • Ik wil graag een bestelling retourneren. Is dit mogelijk?

Je hebt het recht om een bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, mits het product volledig onbeschadigd is. Retourkosten zijn hierbij voor eigen rekening.

14. Ik heb een klacht; wat nu?

Wanneer je een klacht hebt over een bestelling, kun je contact opnemen door te bellen naar 06-42074005 of te mailen naar info@cedgemeubel.nl. Bij beschadiging of (en) gebreken vragen wij foto’s te sturen naar info@cedgemeubel.nl.

Winkelmand

Zoek jouw meubel

Vragen? Bel of mail ons!

T: 06-42074005
E: info@cedgemeubel.nl

0

Uw winkelwagen